Toppen Sommercamp

Av
22/7/2024
Del dette innlegget

Vefsn Folkehøgskole Toppen har fått midler til å holde en tre dagers sommercamp for ungdom og unge voksne i aldersgruppen fra 16- 24 år som trenger en ekstra boost før hverdagslivet starter etter ferien.
Det betyr at du som har vært ute av skole og arbeidsliv i en periode, eller sliter med motivasjonen for å komme seg i jobb, får muligheten til å delta på et gratis tredagers opplegg hos oss, der du kan være sammen med andre og gjøre det du liker.

Du kan velge to alternative opplegg:

Alternativ 1 - Full pakke: 4 måltider inkludert - 4 timers kurs - ettermiddagsaktiviteter- overnatting

Alternativ 2 - Dagpakke: To måltider inkludert (frokost og lunsj) - 4 timers kurs.

Vi har følgende kurs:
- Friluftsliv lett
- Padling og klatring
- Enkel og sunn hybelmat
- E-sport
- Redesign
- Musikkproduksjon
- Praktisk arbeid og privatøkonomi
- Stop Motion animasjonsfilm

PÅMELDINGSFRIST 28. juli

Meld deg på her: https://forms.office.com/e/Z7uAqWA4Pk

Finn nærmere informasjon om opplegg og kursholdere i diskusjonstråden.

Ønsker du nærmere informasjon, så send mail til mette@vefsnfolkehogskole.no